Ta tilbake kontrollen med orden i innboksen

Jeg fant ut at jeg hadde 4,5 Gb med informasjon i min Outlook. Det er sikkert litt i overkant av gjennomsnittet, men de fleste har mye mail og mange kontakter å holde styr på. Det kan være litt av en utfordring å finne det du skal raskt når du har 22.500 mail å lete gjennom. Jeg har funnet svaret – Xobni.

Xobni er et tillegsprogram for Outlook som rett og slett løser alle dine problemer, og gir deg tilbake makten over epostmengdene. For første gang kan jeg med hånden på hjertet si at jeg vet hvor alt er i løpet av noen få sekunder.

Husker du den mailen jeg sendte deg for noen uker siden? Kunne du sende meg den igjen? Jeg finner ikke presentasjonen som var lagt ved i den mailen du sendte – jeg husker ikke helt når? Høres det kjent ut?

Xobni lager profiler av alle som du har mailet eller fått mail fra, den organiserer alle mailene som ligger i systemet og gjør det uhyre lett å finne det du skal – med en gang. Søkefunksjonen er nemlig så rask at den starter søket idet du begynner å taste søkeord. I de fleste tilfeller har den funnet det du vil før du er ferdig med å skrive det du søker etter. For godt til å være sant? Slettes ikke.

Xobni - eksempel

Slik ser et typisk Xobni-grensesnitt ut. Dette er et eksempel på min kollega i GCI Communique, Fredrik Johnsen. Her får jeg all info jeg trenger om han, hva han har sendt meg, når det er sendt, statistikk over når han sender meg mailer, alle vedlegg som har vært i mailer vi har utvekslet og mer til.

Så mitt forslag til dere som leser dette – gå inn på www.xobni.com, meld dere som testere og få orden på livet igjen. Jeg fikk jeg.

Legg igjen en kommentar

